25 augusti, 2006

Dubai i ett nötskal

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Richard. Hur har du det? Det var ett tag sedan du skrev.

Louise

tisdag, 02 januari, 2007  
Blogger Linus said...

Hmmm... vad hände med den där Richard? Jag hittade just tillbaks hit efter ett par månaders frånvaro men inget har ju hänt. Jag blev kvar i sex månader hos lacaton en är nu i sverige i några månader för att praktisera på white och hamstar pengar eftersom det blir schweiz och lausanne till hösten. Chalmers är ett avsutat kapitel för min del. Dessutom tar jag med mig henrik till det förlovade landet. Mig når du på linusgodet@gmail.com nu när chalmersmailen dör inom kort för min del. Keep in touch!

/Linus

söndag, 15 april, 2007  
Anonymous Anonym said...

Du har lagt ned bloggandet helt förstår jag. Kommer du börja till hösten igen eller stannar du i landet av sand, guld och olja? Jag praktiserar i NY över sommaren men kommer tillbaka till terminen börjar. hoppas att jag ser dig då!

tisdag, 12 juni, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home